Standardy jakości
Wdrożone w EnterCOM wewnętrzne standardy jakości zapewniają nam zrównoważony, stały rozwój. Umiejętnie łączymy indywidualne podejście do projektu oraz ściśle określone wewnętrzne procedury.
- 1. Niezależnie od tego, czy dopiero rozpoczynacie Państwo z nami współpracę, czy ją kontynuujecie, nasi pracownicy zawsze pozostają do dyspozycji.
- 2. Wszelkie obustronne ustalenia dokonywane są w oparciu o zrozumiałe zasady oraz klarowne wyceny sprzętu i usług.
- 3. Każdy z naszych klientów jest na bieżąco informowany o przebiegu jego zlecenia.
- 4. Już od samego początku współpracy każdy nasz klient może liczyć na wsparcie przed podjęciem decyzji zakupowych.
- 5. Naszym stałym klientom proponujemy odroczone terminy płatności, udział w programie partnerskim, przypisanie własnego opiekuna serwisowego, prowadzenie dokumentacji wykonywanych prac serwisowych oraz dostęp do najlepszych cen na wszelkie urządzenia.
- 6. Jako firma terminowo regulujemy zobowiązania wobec dostawców, ale również oczekujemy terminowych płatności od naszych klientów.