EnterCOM

Standardy jakości

Wdrożone w EnterCOM wewnętrzne standardy jakości zapewniają nam zrównoważony, stały rozwój. Umiejętnie łączymy indywidualne podejście do projektu oraz ściśle określone wewnętrzne procedury.



  1. 1. Niezależnie od tego, czy dopiero rozpoczynacie Państwo z nami współpracę, czy ją kontynuujecie, nasi pracownicy zawsze pozostają do dyspozycji.
  2. 2. Wszelkie obustronne ustalenia dokonywane są w oparciu o zrozumiałe zasady oraz klarowne wyceny sprzętu i usług.
  3. 3. Każdy z naszych klientów jest na bieżąco informowany o przebiegu jego zlecenia.
  4. 4. Już od samego początku współpracy każdy nasz klient może liczyć na wsparcie przed podjęciem decyzji zakupowych.
  5. 5. Naszym stałym klientom proponujemy odroczone terminy płatności, udział w programie partnerskim, przypisanie własnego opiekuna serwisowego, prowadzenie dokumentacji wykonywanych prac serwisowych oraz dostęp do najlepszych cen na wszelkie urządzenia.
  6. 6. Jako firma terminowo regulujemy zobowiązania wobec dostawców, ale również oczekujemy terminowych płatności od naszych klientów.