Standardy jakości

Wdrożone w EnterCOM wewnętrzne standardy jakości zapewniają nam zrównoważony, stały rozwój. Umiejętnie łączymy indywidualne podejście do projektu oraz ściśle określone wewnętrzne procedury. 

1. Niezależnie od tego, czy dopiero rozpoczynacie Państwo z nami współpracę, czy ją kontynuujecie, nasi pracownicy zawsze pozostają do dyspozycji.
2. Wszelkie obustronne ustalenia dokonywane są w oparciu o zrozumiałe zasady oraz klarowne wyceny sprzętu i usług.
3. Każdy z naszych klientów jest na bieżąco informowany o przebiegu jego zlecenia.
4. Już od samego początku współpracy każdy nasz klient może liczyć na wsparcie przed podjęciem decyzji zakupowych.
5. Naszym stałym klientom proponujemy odroczone terminy płatności, udział w programie partnerskim, przypisanie własnego opiekuna serwisowego, prowadzenie dokumentacji wykonywanych prac serwisowych oraz dostęp do najlepszych cen na wszelkie urządzenia.
6. Jako firma terminowo regulujemy zobowiązania wobec dostawców, ale również oczekujemy terminowych płatności od naszych klientów.
 

Epson
Projekt współfinansowany ze środków Eropejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.  <więcej>

<Nie pokazuj więcej>